Saturday, August 25, 2012

blog dia.....best....

Assalamualaikum. hello2!

baru habis baca blog sorang ni...sgt best,kelakar,comel dan memberi peringatan .
aku kenal dia(xtau la dia kenal aku ke x.hihi) dulu dia sma2 karate ngn aku
pernah skali training partner ngn dia,xsangka bila baca blog dia, dia sangat COOL sbnrnya!
and sgt la gila2. ada satu post tu dia ngn kwn dia maen redah masuk ja IB time org tgh rehearsal teater mende tah. (tau x IB ap? ISTANA BUDAYA kau!!! )memang daebakkkkkkkk laaaa...hoho

apa yg aku nk ckp ialah dont judge the book by its cover...:)
serious..apa yg kita tgk kt luar(perwatakan,gaya cakap,paras rupa) dok same dgn apa yg kt dalam (hati.)
mana tau muka perghh cantik,suci tapi hati busuk... mana tau pakai singkat, tapi hati ya Allah jernih..
kena give chance kt org dulu sblm react kt dia. prasangka buruk,dok comei tu...hehe bak kata UAI..:)

remembrance pagi2 buta utk K.I.T.A. semua...
P.S. terutamanya aku...


No comments:

Post a Comment