Thursday, August 9, 2012

berat

salam'alaik..

dah lama aku tak belek blog ni.sian kat dia..gantung tak bertali.. seriously sebelum ni busy sangat3 dengan study n SUKMA.
huhu,sukma tu sgt la membuatkan aku sibuk teramat...alhamdulillah aku dapat masuk walaupun tak bawak balik medal utk Perak n utk family n utk UIA..huhuhu...Allah ja tao perasaan aku masa kitorang kalah. dia bukan sedih tapi lebih pada rasa bersalah .Air mata aku tak leh berhenti mengalir LANGSUNG. Walaupun senpai aku(dlm realiti dia sangat la adik,ha n senpai tu maksudnya senior dlm bahasa jepun) ckp takyah sedih sebab ni pun 1st time aku masuk sukma,memang xleh nk expect menang laa.. :(

Huh,effect dia tak wear off lg smpi sekarang.klo physical effect tu ada la sikit2 mcm siku aku kdg2 sakit tp tu takdak hal la..yg merisaukan aku adalah psychological effect. seriously aku rasa takut nk p tournament. aku rasa aku takleh buat,takleh perform...huhuhu. aku takut aku takdak progress.
apakah semua perasaan ni?
self esteem aku dah drop sgt kah?
Aku nak perform kt SUKIPT! nak satu team ngn hajar n su!

Risaunya...berat badan makin turun.memang problem aku ni dh lama.nak main katakena badan berat sikit.. klo tak,melayang ja bt kata.sensei pun dh pesan byk kali. nampaknya raya ni kena naikkan berat...
new MISSION : NAIK BERAT 3 KILO at least..hurrgghhhh!!!!!!!



No comments:

Post a Comment