Sunday, July 17, 2011

SMILE...WHAT SAY YA? BRODA!!!! [^_~]

alhamdulillah.....,
aku selamat sampai rumah semalam.after spending a week at kg sg pusu! hehe
tujuan aku turun situ hanya satu. utk menenangkan hati yg sakit dan at the same time can meet n ziarah my friend.alhamdulillah,semuanya berjalan ikut perancangan. plus,kenal orang baru.csck..kelakar orangnya.. tp hebat tu,dah nak ada master in psych. hum,dok seminggu kt situ,hidup dalam suasana  budak2 master. tapi kadang2 dua budak degree tu turn in children mode,main jenja n mewarna !!!! serious sgt enjoy buat benda2 ni.dah lama xbuat kn..rasa cam kembali ke zaman kanak2 ribena sekejap.haahahhahaha... [^^]

pastu aku pon byk gk berfikir masa ni.fikir apa yg aku patut buat bila umur dah mencecah angka puluh ni...huhu! dah 2 dekad aku hidup atas bumi Allah ni... alhamdulillah.nikmatNya semua aku dapat,cukup dan sempurna..

~rabbana la tuzig qulu bana ba'da iz hadaita na wahab la na min ladun ka rahmah. inna ka antal wahhab ~

No comments:

Post a Comment