Thursday, January 13, 2011

bila dugaan melanda............

dalam kegembiraan lepas balik dari workshop karate sensei fadhil yg sgt gempak, aku dikejutkan pulak dgn berita yg salah seorang kawan aku kt sekolah dulu ummirul, accident...
dan yg paling mengejutkan,ayah ummi,meninggal dalam kemalangan tu. and ummi pulak koma,sampai la saat sekarang ni..
walaupun aku tak la rapat sgt dgn ummi,seingat aku,sembang pun tak pernah..just senyum2 cam2 ja. (almaklum la,aku kn dulu shy2 cat gitu ...hehe) but still, aku rasa sedih and risau sgt kat dia...camna la keadaan dia sekarang. lagi2 bila dia dapat tau yg ayah dia dah tak ada....ya Allah, kuatkanlah ummi dan keluarga dia... amiin...
now only i know the value of friendship. sgt berharga......setiap sorang sgt unik dan istimewa...
hummmm..................... :(
so,kt sini,nk announce ckit kt semua kawan2 aku, AKU SAYANG KORANG!!!! 

No comments:

Post a Comment