Thursday, September 6, 2012

cerita seorang karateka 1

Ya Allah
PENAT la sangat.sangat sangat sangat
tapi nasib belum ada kelas lagi
so bole training sepenuh hati tanpa perlu risau akan mengantuk dlm kelas
aku rasa la,kalau ada the most sleepy girl in class award,mesti aku akan menang tanpa bertanding.hoho

OK,utk pengetahuan umum,sekarang ni aku tengah prepare utk tournament interdojo yg bakal berlansung hari sabtu dan ahad ni,so utk itu aku datang awal ke UIA, meninggalkan ibu dan ayah,adik,nenek,sepupu,makcik dan pakcik semata2 utk FOCUS pd tournament ini
harapnya pengorbanan aku berbaloi..INSYAALLAH,AMEEEENNNNN

hmmm,da lma aku pikior pasai ni. whether next sem still nk active karate mcm time pre-SUKMA dlu
mule2,memang ingt nk stop,nk active DOJO saja..memandangkan pointer aku dh kt tebing2 laut,sikit ag nk tergelincir n badan aku pun mcm dh bg signal suh slow down ckit speednya.

taapiiii.... ada satu hari tu,aku terdengar(bukan la terdengar sgt,actually memang dengar pun without the speakers awareness) .dia kata "kalau saya tak harapkan awak bertiga,saya nak harapkan senpai girls yang mana lagi?"

hoho,serious time tu tersentuh hati aku.huhu.tinggi harapannya pada kami.aku jaa yg masih di awang-awangan. pergghhh,beb! bangun cepat,melangkah jauh,training biaq smpi penat ta boleh bangun, balas balik jasa dia kt hang!!

jgn cakap saja,buktikan...

No comments:

Post a Comment