Thursday, June 16, 2011

pagi jumaat :)

best dengaq radio online iluvislam. mulanya just nk dengaq akak aku baca berita ja..katanya navigator .hehe
tp at last dengar segmen taif (thanx allah it's friday) .segmen bersama seorang ustaz n another one ustazah. tp best r,santai ja diorang... tajuknya cmna nak mengeratkan hubungan dengan ibu ayah,adik beradik dan komuniti sekeliling(mcm 2 la kot lebih kurang,1st time dengar kn..hihihi). soalan ustazah tu mula2,anda semua dah siapkan homework last week? (sbb segmen ni ada setiap minggu) aku pon cm,eh?????? apa pulak ada homework2 nih..rupanya,homework dia is adakah anda semua dah kol ibu dan ayah masing2?. aku pon dengan spontan menjawab,dah...baru tadi.tp mak aku la yang kol..dia rindu anak dia la tu..heheh

ustaz tu pulak share,cmna nak eratkan hubungan dgn ibu  dan ayah,selain selau kol,ucap la i love u mom n dad. em,ia agak susah utk aku sbb aku xnah ckp gitu. aku jenis yg xpandai nk express depan2. klo aku nk tunjuk aku sygkn diorang,aku jenis yg potray through action.cthny kol,tolong buat keja ke,hehe,cmtu la... tp ustaz tu kata memang r mula2 pelik sbb kita xbiasa kn. mak n ayah pon rasa pelik sebab xpernah2 nk ckp sayang,lagi2 ayah,buang tebiat ke apa anak aku nih...hehe (lawak betoi ustaz nih)

so,my mission now is always do the homework,kol my mom always,my dad n try to say that i love them!! hoho. my 2 little brothers pon...rindu benor kt diorang...angah n ameer...my two heroes...

No comments:

Post a Comment